רק ב- DCITY נהנים ממחירים זולים, חוויה משפחתית ומתנות

עפר גדנקן No Comments on רק ב- DCITY נהנים ממחירים זולים, חוויה משפחתית ומתנות

במהלך ימי חופשת הקיץ הרשמיים, נפתחה גם עונת קניות חסרת תקדים בעיר העיצוב של ישראל, DCITY במעלה אדומים. לצד מחירי מבצע מיוחדים בכל מאות החנויות במתחם, נהנו הלקוחות המבקרים במקום ועדיין נהנים, מחוויה משפחתית שכוללת מתנפחים לילדים, מוזיקה, מסעדות כשרות למהדרין.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נותרו עוד מספר שבועות עד לסיום החופש הגדול ובעיר העיצוב DCITY הגבירו גם את קצב שיתופי הפעולה עם החנויות במתחם, כל זאת במטרה לייצר חווית קניה הרבה יותר משתלמת עד לסיום הקיץ.

כחלק משיתופי הפעולה שתפגשו בבואכם לערוך קניות ב DCITY, תיהנו ממחירי המבצע בחנויות ובנוסף תקבלו מתנות שוות במיוחד שיחולקו רק בסניפי דיסיטי.

"גם אחרי שהלקוחות שלנו מקבלים את המחיר הטוב בחנות עצמה", מסבירה פנינה רווח, מנכ"לית DCITY, "נהנים הלקוחות שלנו מעוד מגוון מתנות בחנויות נוספות. כמובן שאם יש הנחות והטבות בחנות מסוימת, המתנה שלנו היא בנוסף – מתנת הנהלת עיר העיצוב שעושה הכל במטרה לשדרג את חווית הקניה". מה שאומר הוא שבכל מקרה תקבלו בדיסיטי את המחיר הזול ביותר למוצר שבחרתם, ובנוסף תקבלו מתנות ייחודיות. בלי כוכביות, פשוט כך. ניגשים לעמדת השירות ומקבלים את המתנות במקום.

בין יתר המבצעים ושיתופי הפעולה שתמצאו בדיסיטי, לדוגמה: בקנייה מעל 750 ₪ בעגליס וגרין הום, מקבלים משקפי שמש או ראייה מתנה במילאנו אופטיקה. בקנייה מעל 500 ₪ באאוטלט של אדידס ומספרת רמי, מקבלים אוזניות בלוטוס בחנות סלולר בל. בקנייה מעל 5000 ₪ בסוויס סיסטם, מקבלים גוף תאורה באלפינה תאורה. בקנייה מעל 3500 ₪ בגנים ושושנים, מקבלים שעון סווטש בגולדטיים. בקנייה מעל 7500 ₪ במטבחי זיו או מטבחי גל, קונטרסט או הרדור, שיש מזרחי, מקבלים מכונת קפה נספרסו בחנות הומס. בקנייה מעל 3000 ₪ ב- IN OUT, מקבלים מעמד מהודר לבקבוק וכוסות יין ב- GAVA מתנות. בנוסף, מבצעים מיוחדים ושווים במיוחד במחסני חשמל – סניף דיסיטי בלבד.

את סוף חופשת הקיץ בוחרים לחוות בעיר העיצוב של ישראל, דיסיטי, גם רכישות לבית וגם חוויה משפחתית במתחם בן 120 אלף מטרים רבועים של חנויות ענק מתחום עיצוב ושיפוץ שכוללות קרמיקה, מטבחים, שיש, חלונות, דלתות, אקססוריז ועוד. מתחם פיאצה מרהיב שבו מסעדות גם בכשרות מהודרת.

 



0 תגובות